Na Háskov a Dvoračky

Od Previta Janka se vydáte dolů na náměstí, odsud budete pokračovat po žluté turistické značce do Františkova. Na Háskov (restaurace) je to jen malá zacházka, dále po žluté. Po občerstvení na Háskově půjdete zpět dolů do Františkova, u Kravína se však dáte po silnici doprava, na jejím konci odbočíte doleva a po pár metrech již uvidíte červenou turistickou značku, která bude scházet ze silnice. Odbočíte tedy doprava po červené turistické značce a půjdete přes Rokytno až na Dvoračky. Ze Dvoraček máte několik možností turistických značených cest, jak dojít zpět do Rokytnice. Můžete jít např. po zelené na Ručičky a odsud po žluté, až přijdete k rozcestníku Studenov – Kostelní cesta. Odsud už budete pokračovat dolů po asfaltce, po neznačené cestě. Odbočíte doprava ke kapličce a jakmile se za kapličkou bude asfaltka stáčet doprava, budete pokračovat rovně po pěšince a vyjdete mezi chalupami nad Previtem Jankem.

Popis trasy Previt Janek > Háskov > Dvoračky > Previt Janek
Délka: 16 km
Stoupání: 718 m
Klesání: 718 m
Typ povrchu: asfalt, nezpevněná cesta